شاید فکر کنین که هیچ نوع هکی برای بازی های آنلاین وجود نداره ! اما این نوع هک ها و تقلب ها که خیلی بازی رو ناعادلانه و از جذابیت بازی میکاهد را با نام cheat میشناسند!

بلیزارد یکی از بهترین شرکت های موفق بازی سازی بازی جدیدی با نام overwatch منتشر کرده است (البته بازی الان 3 ساله شده) که تا چند هفته پیش خود من فکر میکردم هیچ چیتی برای این بازی وجود نداره => به دلیل امنیت سورس بازی و...

ولی اولین مچ گیری از بازیکن shadow داخل بازی که به پشتیبانی گزارش دادم و اونها هم طی ایمیلی گفتند که تشخیص درست بوده و بازیکن مذکور تنبیه شده :)

ولی خب من خیلی دنبال چیت گشتم و در آخر هم یدونه پیدا کردم که دوست دارم باهاش کسب درامد کنم :| آره شما هم برو بگرد اگه پیدا کردی بذار برای فروش خودم میام میخرمش :| والا :| انگار الکیه....

خب این چیت یکم قلق داره !

اول اینکه باید اندازه صفحه روی 1280 در 700 باشه و روی حالت wined بذارین.

حالا فقط چیت رو Lunch کنید :) enjoy

این چیت ایم هک هستش !

توصیه من اینه که ضایع بازی نکنین و مخصوصا توی comp چون 100% ریپورت میشین و بعدشم ban :(

با تنظیم این چیت کلیک چپ شما فقط توی بازی جواب میده !

نحوه استفاده :

LAlt + LClick :)

برای ریست کردن و ایناهم توی خود برنامه توضیح داده شده به زبان اصلی(انگلیسی)

* ولی واقعا میگم بهتون >> این چیت بدرد خود من نخورد :) چون من چیتر نیستم !

شما هم برین 4 نفرو بکشین حال کنین :| نوبای سگ xD

به هر حال....

دانلود ↓